Kampania społeczna KOD-u z główną nagrodą w Londynie - KOD Komitet Obrony Demokracji
Komitet Obrony Demokracji, KOD
Komitet Obrony Demokracji, KOD
33166
post-template-default,single,single-post,postid-33166,single-format-standard,eltd-cpt-2.4,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-3.6, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_right,transparent_content,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive
 

Kampania społeczna KOD-u z główną nagrodą w Londynie

Główną Platynową Nagrodę SABRE Awards podczas gali w Londynie zdobyła kampania społeczna Komitetu Obrony Demokracji oraz agencji K Group i Must Be Loud „Wybory bez picu”.

Nagrody EMEA SABRE Awards w tym międzynarodowym prestiżowym konkursie branży Public Relations wręczono podczas gali w Londynie 17.04.2024.
Jak pisze branżowy portal provokemedia.com „Wybory bez picu” to społeczna kampania public relations na rzecz ochrony uczciwości wyborów w Polsce. Została uznana za najlepszą kampanię public relations roku, pokonując czterech innych finalistów w kategorii Platinum. To najważniejsza nagroda w konkursie, który wyróżnia kampanie z całej Europy !

Kampanię „Wybory bez picu” wyróżniono również główną nagrodą w kategorii krajów bałtyckich oraz wyróżnieniem Certificate of Excellence w kategorii kampanii pro bono.

„W czasie, gdy szerzy się dezinformacja, a na całym świecie uczciwość wyborów jest poddawana próbie, ta polska kampania pokazała, jak skuteczna komunikacja może edukować i przekonywać wyborców co do ważności ich systemów wyborczych” – powiedział Paul Holmes, przewodniczący jury EMEA SABRE.

Kampania „Wybory bez picu” była prowadzona w mediach tradycyjnych, internecie, na billboardach oraz podczas wydarzeń plenerowych organizowanych przez członków i sympatyków Komitetu Obrony Demokracji. Zaangażowali się w nią pro bono znani aktorzy i celebryci, m.in. Krzysztof Zalewski, Robert Makłowicz, Jan Peszek, Jacek Braciak, Agata Buzek, Karolina Gruszka, Maciej Stuhr, Krzysztof Materna i wielu, wielu innych.

„Po pierwsze chciałbym podziękować absolutnie wszystkim, którzy się w tę kampanię zaangażowali: wspaniałym artystom, dziennikarzom, rzeszy tysięcy wolontariuszy Komitetu Obrony Demokracji, 27 tysiącom społecznych obserwatorów wyborów, a przede wszystkim wspaniałym ludziom, z którymi przyszło nam pracować z cudownych, przyjacielskich agencji: Komunikacja + i Must Be Loud !
Po drugie zaś ta nagroda pokazuje, jak bezcenny jest udział społeczeństwa obywatelskiego w procesie wyborczym i jak ważna, rzekłbym fundamentalna z punktu widzenia całej Europy rzecz wydarzyła się w październiku zeszłego roku w Polsce.
Obiecujemy, że każde następne wybory w naszym kraju będą „BEZ PICU” – mówi Kuba Karyś, przewodniczący Komitetu Obrony Demokracji.

Pozostali finaliści nominowani do nagrody Platinium:
2. miejsce: Zestawy do pokoi w realu — IKEA z Hope&Glory
3. Najmądrzejsza energetycznie szkoła w Finlandii — Caverion z Kurio
4. Romani rejection letters – Diak Romako z SEK
5. Heinz Ketch-up and Down — Kraft Heinz MEA i 7PR

 

Więcej: Provokemedia.com